Марсохід NASA “Персеверанс” в черговий раз здивував землян, надіславши знімок незвичайного каменю з кратера Єзеро на Марсі. На фото чітко видно камінь, що нагадує людську голову, з очима, носом і ротом.

Парейдолія в дії

Хоча знахідка і виглядає вражаюче, вчені пояснюють її явищем парейдолії – схильністю людського мозку бачити знайомі образи в випадкових формах. Камінь на Марсі сформувався під впливом природних процесів, таких як вулканізм, вітер і ерозія, і його схожість з людським обличчям – лише збіг.

Кратер Єзеро – вікно в минуле Марса

“Персеверанс” досліджує кратер Єзеро з 2021 року. Вчені вважають, що мільярди років тому тут було озеро з річковою дельтою, і це місце могло бути придатним для життя. Головна мета місії “Персеверанс” – пошук ознак давнього життя на Марсі.

На фото чітко видно камінь, що нагадує людську голову, з очима, носом і ротом. Авторство зображення: NASA

Камені розповідають історію

Камені на Марсі – це мов сторінки кам’яної книги, які розповідають про геологічну історію планети. Вивчаючи їх, вчені можуть дізнатися про минуле Марса і зрозуміти, чи існувало колись життя на Червоній планеті.

Кожен знімок – відкриття

Кожне нове зображення, надіслане “Персеверанс”, викликає великий інтерес у вчених і любителів космосу. Марсохід продовжує свою місію, і ми з нетерпінням чекаємо на нові відкриття, які він зробить на Марсі.

Читайте також: Понад 50 кілограмів. Вчені показали зовнішність найбільшої комахи в історії Землі