Середа, 3 Липня

Ми можемо бути на один крок ближче до відповіді на одне з багатьох питань навколо Урана та його 27 супутників. Згідно з новим дослідженням, дані, отримані космічним кораблем НАСА «Вояджер», показали, що чотири з п’яти великих супутників Урана можуть ховати в собі океани рідкої води.

NASA зазначає, що раніше вважалося, що п’ять найбільших супутників Урана, Аріель, Умбріель, Титанія, Оберон і Міранда, були надто малі, щоб надійно зберігати достатньо тепла, щоб уберегти внутрішній океан від замерзання.

Однак нове дослідження, яке вчені опублікували в Journal of Geophysical Research, може допомогти вченим поінформувати про майбутні дослідження Урана та його головних супутників. Це тому, що це нове дослідження показує, що проліт NASA “Вояджер-2” повз Уран у 1980-х роках показав більше, ніж ми думали раніше.

Маючи розміри від 720 миль до 980 миль (1160-1580 кілометрів), супутники Урана малі. Настільки малий, що найбільший із цих великих супутників, Титанія, «імовірно» лише збереже внутрішнє тепло, принаймні на основі старих спостережень. Однак вчені, переглядаючи ці старі спостереження, кажуть, що нове моделювання може припустити інше.

Для початку вчені взяли старі дані з «Вояджера-2», а потім поєднали їх із моделями, включно з інформацією з космічних кораблів NASA «Галілео», «Кассіні», «awn» і «Нові горизонти». Усі ці космічні апарати відомі тим, що відкривають океанські світи.

Потім вони розглянули геологічні дані супутника Сатурна Енцелада, Плутона та його супутника Харона, а також Церери — крижаних тіл приблизно такого ж розміру, як супутники Урана.

Об’єднавши всю цю інформацію разом, дослідники виявили, що супутники Урана, ймовірно, достатньо ізольовані, щоб зберегти рівень внутрішнього тепла, необхідного для того, щоб океан під їхньою поверхнею не замерзав. Спостереження Аріеля також свідчать про те, що він нещодавно випустив якусь рідину на свою поверхню.

Вони також виявили потенційні джерела тепла на крижаних поверхнях п’яти найбільших супутників Урана, що може надати додаткові докази внутрішніх океанів на цих супутниках Урану. Звичайно, майбутні місії на Уран можуть допомогти нам зануритися глибше, тому багато хто підштовхує США та інші країни досліджувати планету.