Неділя, 19 Травня

У новому дослідженні, яке включало генетичний аналіз ДНК від 3200 осіб із різних частин Японії, вчені виявили, що попередні висновки про генеалогію японців були неточними. Виявлено, що сучасні японці є потомками не двох, а трьох основних популяцій.

Дослідження, опубліковане в Science Advances, розкриває, що перша група – Дземон, стародавні мисливці-збирачі, які заселяли Японію від 16,000 до 3,000 років тому. Друга група, Яєї, представляє собою іммігрантів-фермерів з періоду з 900 року до н.е. до 300 року н.е.

Однак, виявилася і третя група, яка з’явилася завдяки взаємодії населення Японії і Корейського півострова. Це вказує на глибокі культурні та генетичні зв’язки між японськими і стародавніми китайськими популяціями під час середнього та пізнього неоліту.

У японців знайшли стародавнього предка, про якого ніхто не знав

Результати показують, що мешканці північного сходу Японії мають значну генетичну спорідненість з Дземон та стародавніми японцями з острова Міяко на Окінаві, а також із давніми корейцями епохи періоду Троєцарства (четверте-п’яте століття нашої ери). Ці дані підкреслюють різноманітність і складність ранньої історії населення Японії.

Щоб підтвердити зв’язок, потрібні додаткові докази, особливо з огляду на історичні записи. Відповідно до них, північний схід населяв народ Емісі чи «креветкові варвари». Його походження поки що залишається загадкою.

Раніше вчені заявили, що люди еволюціонували як жуки.