У Бразилії виявлено нову породу собаки, яка є рідкісним гібридом пампаської лисиці та домашнього собаки. Це відкриття було зроблено завдяки генетичному дослідженню бездомного собаки, якого було врятовано та виліковано після дорожньо-транспортної пригоди у Вакарії, Ріу-Гранді-ду-Сул.

Із самого початку зовнішній вигляд та поведінка собаки викликали інтерес у вчених. Вона не була схожа на жодну з відомих порід собак і мала риси, властиві і лисицям, і собакам. Також вона відмовлялася їсти собачу їжу, віддаючи перевагу лише маленьким щурам.

Перший у світі гібрид собаки та лисиці

Фахівці проаналізували генетичні дані собаки і виявили, що вона має 76 хромосом, частина з яких схожа на хромосоми домашніх собак, а частина — на хромосоми пампаської лисиці. Це вказує на те, що вона є рідкісним гібридом двох видів з різних пологів.

Гібрид лисиці-собаки (А) і пампаської лисиці (Б).
(Талес Ренато Очоторена де Фрейтас і Бруна Еленара Шинвельскі)

На жаль, лисо-собачий гібрид помер у зоопарку після одужання від отриманих травм. Однак це відкриття стало важливим кроком у розумінні різноманітності та еволюції тварин, а також їхньої здатності до кросингу.

Раніше ми писали, що у Тихому океані побачили рідкісного восьминога з “вухами”.

Така генетична різноманітність може виникати при перебудові хромосом і створювати унікальні комбінації ДНК. Це відкриття може сприяти подальшим дослідженням та допомогти розширити нашу книгу про тваринний світ.