Неділя, 7 Липня

Фундаментальне дослідження, опубліковане на порталі Nutrients, проливає світло на важливі наслідки вживання яєць у щоденній дієті. Вчені з Yale University провели комплексне дослідження, підтверджуючи користь цілісних яєць для організму.

В результаті експерименту, що включав 28 здорових учасників віком 18-35 років, було виявлено, що вживання трьох цільних яєць на день призводило до значного поліпшення вмісту вітамінів, мікроелементів, включаючи селен, та важливих нутрієнтів, таких як холін. Важливо відзначити, що учасники експерименту мали покращені показники крові, включаючи підвищений рівень “хорошого” холестерину (ЛПЗЩ), який відіграє ключову роль у запобіганні серцево-судинним захворюванням.

Читайте також: Вчені знайшли відповідь на споконвічне запитання: “що було раніше – яйце чи курка”.

Однак, споживання яєчного білка також було пов’язане з підвищеним вмістом амінокислоти ізолейцину, яка може сприяти резистентності до інсуліну та, зрештою, збільшення ризику розвитку цукрового діабету. Тим не менш, ці негативні ефекти були нейтралізовані благотворним впливом іншої амінокислоти, гліцину, що міститься в жовтку.

Крім того, вчені зазначили, що вживання цільних яєць позитивно впливало на імунні клітини і кров, не впливаючи на рівень гемоглобіну або згортання крові.

Це дослідження представляє новий погляд на вплив яєць на організм людини, підкреслюючи їх потенційні переваги для здоров’я при помірному споживанні.

Раніше ми писали, що вчені виявили “золоте яйце” на дні Тихого океану.