У світі генетики відбулося захоплююче відкриття: вчені ідентифікували нову групу крові, яка зустрічається лише у 0,1% населення Землі. Ця група, що визначається наявністю або відсутністю антигена AnWj на поверхні еритроцитів, відкриває нові горизонти у розумінні людської крові та її взаємодії з організмом.

AnWj: ключ до нової групи крові

Нова група крові базується на присутності або відсутності антигена AnWj, який пов’язаний з білком Mal, важливим компонентом мембрани еритроцитів. Цей білок відповідає за підтримку структури червоних кров’яних тілець та транспорт речовин через їхню мембрану.

Не пропустіть: У Дніпрі виловили щуку-мутанта із зеленим м’ясом (ВІДЕО)

Рідкісна знахідка з історією

Вперше кров з відсутнім антигеном AnWj була виявлена ще у 1972 році у вагітної жінки, але лише зараз вчені змогли розгадати молекулярні механізми, що лежать в основі цього феномену.

Значення відкриття

Хоча нова група крові є вкрай рідкісною, її дослідження має велике значення для медицини. Вивчення AnWj та його зв’язку з білком Mal може допомогти краще зрозуміти, як різні захворювання крові впливають на еритроцити на молекулярному рівні. Це відкриває нові можливості для розробки діагностичних методів та лікування цих захворювань.

Відкриття нової групи крові – це не просто цікавий науковий факт, а й важливий крок у розвитку медицини. Воно демонструє, що навіть у такій, здавалося б, добре вивченій галузі, як гематологія, залишається ще багато нерозгаданих таємниць. І хто знає, які ще дивовижні відкриття чекають на нас у майбутньому?

Цікаво знати: Названо групу крові найуспішніших людей