Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Понеділок, 15 Червня
    Facebook X (Twitter) Instagram Telegram
    T4 – сучасні технології та наукаT4 – сучасні технології та наука
    • Компанії
    • Наука
    • Техно
    • Транспорт
    • Інтернет
    • ПЗ
    • Ігри
    • Lifestyle
    T4 – сучасні технології та наукаT4 – сучасні технології та наука
    Наука

    Вчені назвали 4 поживні речовини, яких катастрофічно не вистачає в раціоні багатьох людей

    Андрій НеволінАндрій Неволін5 Вересня, 2024
    Facebook Twitter Telegram

    Нове дослідження, проведене вченими з Гарвардської школи громадської охорони здоров’я ім. Т. Х. Чана, Каліфорнійського університету в Санта-Барбарі та Глобального альянсу за покращення харчування, виявило тривожну тенденцію: близько двох третин населення світу страждають від нестачі чотирьох ключових поживних речовин.

    Йод

    Цей мікроелемент, необхідний для вироблення гормонів щитовидної залози, здоров’я серця та розвитку мозку, виявився на вершині списку дефіцитних речовин. Незважаючи на те, що йод міститься в молочних продуктах та морепродуктах, 68% людей не отримують його в достатній кількості.

    Вітамін Е

    Цей потужний антиоксидант, важливий для захисту клітин від пошкоджень та підтримки імунної системи, відсутній у раціоні 67% населення. Основними джерелами вітаміну Е є горіхи, насіння та яйця.

    Основними джерелами вітаміну Е є горіхи, насіння та яйця

    Кальцій

    Цей мінерал, необхідний для здоров’я кісток, зубів, серця та м’язів, також виявився дефіцитним у 66% людей. Молочні продукти, сир та зелені листові овочі є основними джерелами кальцію.

    Залізо

    Цей мікроелемент, відповідальний за транспортування кисню в організмі, не вистачає 65% людей. Його дефіцит може призвести до втоми, головного болю та інших серйозних проблем зі здоров’ям. Залізо міститься в печінці, червоному м’ясі та бобових.

    Хоча дослідження має певні обмеження, його результати є серйозним сигналом до того, що більшість з нас потребує перегляду свого раціону. Збалансоване харчування, багате на різноманітні продукти, є ключем до здоров’я та довголіття. Вчені сподіваються, що їхні висновки допоможуть людям зробити усвідомлений вибір на користь здорового харчування та уникнути проблем, пов’язаних з дефіцитом важливих поживних речовин.

    Цікаво знати: Одружені чи холостяки: науковці з’ясували, хто має краще здоров’я

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    вітамін дослідження мікроелемент харчування

    Читайте також

    Всередині 4-метрового алігатора виявили артефакт віком 8 000 років

    14 Червня, 2026

    Моторошна до чортиків: акулу-гобліна вперше зняли на відео в природному середовищі існування

    14 Червня, 2026

    Наймогутнішу королеву Європи знайшли після 700 років пошуків: що приховував її скелет

    2 Червня, 2026
    Нове

    Всередині 4-метрового алігатора виявили артефакт віком 8 000 років

    14 Червня, 2026

    Telegram вийшов на годиннику

    14 Червня, 2026

    Звичка №1, яка рятує згаслу іскру в стосунках: психологи розкрили секрет шаленої пристрасті

    14 Червня, 2026
    Наука

    Вчені виявили, що повторення 2000-річної біблійної молитви перепрограмовує людський мозок

    By Андрій Неволін27 Травня, 2026
    Наука

    Одна не на все життя: вчені виявили обставини, за яких може змінитися група крові

    By Андрій Неволін5 Липня, 2024
    Наука

    Наймогутнішу королеву Європи знайшли після 700 років пошуків: що приховував її скелет

    By Андрій Неволін2 Червня, 2026
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest Telegram LinkedIn
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Політика конфіденційності та захисту персональних даних
    • Контакти редакції
    © 2026 T4.com.ua Копіювання текстів або зображень, поширення інформації T4.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації T4.com.ua Цитування матеріалів сайту T4.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.