Четвер, 4 Липня

Згідно з дослідженням, опублікованим у Microbiology Spectrum, журналі Американського товариства мікробіології, томатний сік може вбити Salmonella Typhi та інші бактерії, які можуть завдати шкоди здоров’ю травного тракту та сечовивідних шляхів.

Salmonella Typhi – смертельний людський патоген, що викликає черевний тиф. “Наша головна мета в цьому дослідженні полягала в тому, щоб з’ясувати, чи можуть помідори і томатний сік вбивати кишкові патогени, у тому числі Salmonella Typhi, і якщо так, то які якості у них є, які змушують їх працювати”, – сказав ведучий. автор дослідження Чонмін Сон із Корнельського університету.

Спочатку дослідники під час лабораторних експериментів перевірили, чи справді томатний сік вбиває Salmonella Typhi. Переконавшись, що це так, команда вивчила геном томату, щоб знайти антимікробні пептиди в ньому. Антимікробні пептиди є дуже маленькими білками, які ушкоджують бактеріальну мембрану, яка зберігає їх цілісність. Дослідники вибрали чотири можливі антимікробні пептиди і перевірили, наскільки добре вони діють проти Salmonella Typhi. Це допомогло їм знайти два антимікробні пептиди, ефективні проти Salmonella Typhi.

Дослідницька група провела додаткові тести на варіанти Salmonella Typhi, які з’являються у місцях, де захворювання поширене. Вони також провели комп’ютерне дослідження, щоб дізнатися більше про те, як антибактеріальні пептиди вбивають Salmonella Typhi та інші кишкові патогени. Нарешті, вони вивчили, наскільки добре томатний сік діє проти інших кишкових патогенів, які можуть завдати шкоди здоров’ю травного тракту та сечовивідних шляхів.

Найзначнішим відкриттям є те, що томатний сік ефективний у знищенні Salmonella Typhi, її гіпервірулентних варіантів та інших бактерій, які можуть завдати шкоди здоров’ю травного тракту та сечовивідних шляхів. Зокрема, два антимікробні пептиди можуть знищувати ці патогени, ушкоджуючи бактеріальну мембрану — захисний шар, що оточує патоген.

“Наші дослідження показують, що помідори і томатний сік можуть позбутися кишкових бактерій, таких як сальмонела”, – сказав Сонг. Дослідники висловили сподівання, що коли широка громадськість, особливо діти та підлітки, дізнається про результати дослідження, вони захочуть їсти та пити більше помідорів, а також інших фруктів та овочів, оскільки вони забезпечують споживачам природні антибактеріальні переваги.

*Інформація представлена ​​виключно в ознайомлювальних цілях і не є рекомендацією для лікування захворювань