Нове дослідження фізиків виявило потенційну тривалість існування космосу. Про це пише Popular Mechanics. Дослідження пропонує нові перспективи щодо майбутнього нашого Всесвіту, вказуючи на можливість його зникнення внаслідок змін у квантових полях.

Квантові поля та поле Хіггса

Всесвіт заповнений квантовими полями, більшість з яких порожні або мають значення, що дорівнює нулю. Однак одне з квантових полів, поле Хіггса, відрізняється від інших. Воно відіграє ключову роль у керуванні масою багатьох фундаментальних частинок, таких як електрони і кварки.

Поле Хіггса: його значення та вплив

Поле Хіггса має значення за замовчуванням вище нуля. Збільшення або зменшення значення цього поля змінює масу електронів та інших частинок. Якби значення поля Хіггса дорівнювало нулю, то ці частинки не мали б маси, що призвело б до суттєвих змін у фундаментальних властивостях матерії.

Можливість розпаду простору

Фізики вважають, що розпад простору може статися, якщо поле Хіггса тунелює, тобто перейде на вищий енергетичний рівень. У цьому випадку загальна рівновага у Всесвіті розірветься, якщо маса частинок раптово зміниться. Це явище можна порівняти з тим, що сталося б на Землі, якби її гравітація раптово сильно змінилася – зміни на квантовому рівні призвели б до колосальних змін у макроскопічному світі.

Нові розрахунки тривалості існування Всесвіту

Виходячи з нових розрахунків, фізики припускають, що Всесвіт не зникне за 13,8 мільярдів років, що є його поточним віком. Це означає, що ймовірність зникнення Всесвіту через тунелювання поля Хіггса протягом цього часу є надзвичайно низькою.

Імплікації для майбутніх досліджень

Ці нові розрахунки відкривають нові можливості для досліджень в області фізики частинок і космології. Розуміння того, як квантові поля можуть впливати на існування Всесвіту, допоможе вченим краще зрозуміти фундаментальні закони природи і можливі сценарії майбутнього розвитку космосу.