П’ятниця, 20 Вересня

Згідно з новими дослідженнями, проведеними вченими з Трентського університету (Італія), звичайна їжа, яку споживають люди, містить близько 10 899 різних бактерій і грибів. Ці дані були опубліковані в науковому журналі Cell.

Дослідники проаналізували мікробний склад 2500 продуктів харчування з 50 країн світу. До аналізу включили ферментовані продукти, свіже м’ясо, рибу, фрукти та овочі. В результаті було виявлено, що їжа людини містить мікроорганізми, що належать до еукаріотичних і прокаріотичних доменів. Що цікаво, близько половини з них раніше не були відомі науці.

Найбільша кількість невідомих бактерій і грибків була виявлена у пальмовій олії, сирному розсолі та мексиканському алкогольному напої пульке. Вчені також встановили, що у схожих продуктах харчування проживають споріднені мікроби.

Подальший аналіз показав, що харчові мікроби складають у середньому 3% мікробіому кишечника дорослої людини. Були виявлені випадки передачі мікроорганізмів з їжі в кишечник, де вони могли колонізуватися. Ці відкриття підкреслюють важливість подальших досліджень у сфері якості та безпеки харчових продуктів, щоб краще розуміти, як харчові мікроби можуть впливати на здоров’я людини.