Нове дослідження, попередньо опубліковане на серверах arXiv, показує, що Чумацький Шлях позбавлений майже половини своєї речовини. Дослідники використовували Deep Synoptic Array (DSA), набір із 110 радіотарілок у Каліфорнії, щоб виміряти кількість речовини в гало Чумацького Шляху.

DSA був розроблений спеціально для виявлення швидких радіосплесків (FRB), подібних до сплесків, які ми бачили з глибокого космосу. Потім DSA використовує ці спалахи, щоб відстежити їх назад до їхніх рідних галактик. Приємним побічним ефектом цього є те, що вони також можуть обчислити кількість матерії між цими галактиками та детектором, як вони зробили тут із Чумацьким Шляхом.

Для цього вони визначають, скільки речовини поглинуло випромінювання FRB. Подумайте про це, як просвітити ліхтариком крізь туман, щоб визначити, наскільки він густий. Зробивши це, дослідники змогли виявити, що запаси речовини Чумацького Шляху набагато нижчі, ніж ми очікували. Насправді в Чумацькому Шляху матерії на 40 відсотків менше, ніж у Всесвіті.

Галактика Чумацький Шлях, як видно із Землі. Джерело зображення: Yin/Adobe

Дослідники кажуть, що це дивовижне відкриття, тому що раніше ми вважали, що гало галактик, таких як Чумацький Шлях, зберігають ту саму космічну частку баріонної матерії. Однак гало Чумацького Шляху складається лише з приблизно 9,6 відсотків баріонної матерії порівняно з іншими частинами нашого Всесвіту.

Незрозуміло, чому в Чумацькому Шляху менше матерії, ніж у решті Всесвіту, але це продовжує вказувати на те, наскільки унікальною є наша галактика порівняно з іншими. Коли ми глибше заглиблюємося в таємниці раннього Всесвіту, цілком імовірно, що ми можемо знайти ще більше дивовижної інформації про нашу галактику і навіть наш Всесвіт.