Понеділок, 16 Вересня

Група вчених створила «щілини» вчасно, дозволяючи їм посилати світло через щілини в повороті під час експерименту, який вперше провели понад 200 років тому. У оригінальному експерименті вчені посилали світло через щілини на екрані, створюючи унікальний візерунок у просторі.

Однак тепер цій новій групі дослідників вдалося зробити цей експеримент ще далі. Замість того, щоб створювати щілини в просторі, вони створили щілини в часі за допомогою лазерів. Створений шаблон схожий на вихідний експеримент і змінив колір ультракороткого лазерного імпульсу.

Згідно з повідомленнями, ці відкриття закладають основу для прогресу в аналогових комп’ютерах. Використовуючи щілини в часі, комп’ютери зможуть читати та записувати дані, віддруковані на променях світла, замість того, щоб покладатися на цифрові біти. Дослідники кажуть, що це може навіть дозволити комп’ютерам навчатися на даних, з якими вони працюють.

Є й інший бік цього експерименту, оскільки він також може поглибити наше поточне розуміння природи світла та того, як відбувається його фундаментальна взаємодія з матеріалами. Результати створення цих щілин у часі були опубліковані в Nature Physics.

Згідно з документом, дослідники використовували оксид індію і олова (ITO), матеріал, який можна знайти в більшості екранів смартфонів. Вчені вже зрозуміли, що ITO може реагувати на світло, змінюючи прозорість на відбивну. Однак вони виявили, що це відбувається набагато швидше, ніж вважалося спочатку.

Фактично, зміна відбувається менш ніж за десять фемтосекунд (10 мільйонних мільярдних секунд). Це дуже, дуже швидко. Щоб визначити, чому зміни відбуваються так швидко, вчені розглянули теорію про те, як електроніка ITO реагує на світло, яке використовується для створення щілин у часі.

Оригінальний експеримент був вперше продемонстрований у 1801 році. У новому дослідженні дослідники відтворили перешкоди, які бачили в оригіналі. Вони використовували імпульсний лазер із накачуванням і освітлювали його на екрані, покритому ITO. Вони виявили, що ITO змінюється з прозорого на відбивний, коли світло від лазера потрапляє на електрони ITO.

У той же час вони потім направили наступний зондуючий лазерний промінь на екран ITO. Зробивши це, вони побачили тимчасову зміну оптичних властивостей променя. Цей «проміжок у часі» тривав лише кілька сотень фемтосекунд, але все ж був справжнім проривом.

Це також не перший раз, коли люди знаходять способи маніпулювати світлом у часі. Звичайно, це не зовсім те саме, що подорож у часі , як ви можете побачити у фільмі. Однак у цьому випадку ці відкриття можуть відкрити двері для нових досягнень у аналогових комп’ютерах, на відміну від усього, що ми бачили раніше.