Неділя, 19 Травня

Дослідження вчених зі School of Medicine of Zhejiang University (Китай) виявило, що зміни в складі та діяльності мікробіому кишечника можуть бути ключовим фактором у розвитку осередкової алопеції – дерматологічного захворювання, яке призводить до втрати волосся на голові та тілі.

Згідно з даними журналу Frontiers in Microbiology, стан кишкового мікробіому тепер розглядається як важлива складова у розгляді цього захворювання, до традиційних причин якого вже відносять генетику та імунні процеси. Нове дослідження підкреслює вплив мікробіома на алопецію через кілька шляхів, зокрема через регулювання імунітету та забезпечення волосяних фолікулів необхідними поживними речовинами.

Ці відкриття відкривають нові можливості для профілактики та лікування осередкової алопеції, а також збагачують розуміння взаємозв’язків між станом кишечника та здоров’ям шкіри, що може сприяти розробці ефективніших методів лікування.