Геохіміки з Океанографічного інституту Вудс-Хоул та Каліфорнійського технологічного інституту виявили докази високого вмісту гелію-3 у гірських породах на острові Баффінова Земля, що є можливим свідченням витоку з ядра Землі. Результати дослідження опубліковані у журналі Nature.

Спочатку сліди ізотопу гелію-3 були виявлені в потоках лави на Землі Баффіна. Цей ізотоп широко зустрічався за часів формування Землі і потім опинився всередині ядра. При витік на поверхню він швидко йде в атмосферу і космос. Таким чином, гелій-3 на поверхні зустрічається рідко, а його присутність вказує на ядро ​​як джерело можливе.

Новий аналіз зразків магматичних порід виявив набагато вищі рівні гелію-3, ніж спостерігалося у попередніх дослідженнях. Вчені також виявили найвище співвідношення вмісту гелію-3 і гелію-4 з будь-коли зареєстрованих у земних породах. Це є ще одним свідченням походження із земного ядра.

Вважається, що високі відносини гелію-3 та гелію-4 характерні для речовини із сонячної туманності або з матеріалу, опроміненого сонячним вітром, який був включений до Землі під час ранньої планетарної акреції.