Довгий час вважалося, що еволюція людини призупинилася, і сучасний Homo sapiens є остаточним результатом цього процесу. Проте, нові дослідження генетиків спростовують цю теорію, демонструючи, що еволюція людини не лише триває, а й, можливо, прискорюється.

70 нових мутацій у кожному поколінні

Вчені виявили, що кожна новонароджена людина несе в собі близько 70 мутацій, яких не було у її батьків. Ці мутації, хоч і незначні, накопичуються з покоління в покоління та можуть призвести до змін у фенотипі та адаптації до нових умов.

Фактори, що впливають на еволюцію

На еволюцію людини впливають різноманітні фактори, включаючи еміграцію, зміни умов життя та навколишнього середовища. Наприклад, еміграція може призвести до змішування генів різних популяцій, що сприяє появі нових комбінацій та адаптацій.

Неандерталець і людина

Видимі докази еволюції

Вчені наводять приклади видимих доказів еволюційних змін у людини. Наприклад, стійкість до малярії у населення Мадагаскару є результатом генетичної адаптації до місцевих умов. Іншим прикладом є здатність засвоювати лактозу, яка розвинулася у народів Близького Сходу, Європи та Африки внаслідок зміни способу життя та харчування.

Отже, еволюція людини не зупинилася, а продовжується під впливом різних факторів. Кожне нове покоління несе в собі нові генетичні варіації, які можуть призвести до змін у фенотипі та адаптації до нових умов. Це відкриття має важливе значення для розуміння нашої біології, здоров’я та майбутнього розвитку людства.