Понеділок, 16 Вересня

Наші органи старіють із різною швидкістю, незалежно від загального стану здоров’я. Дослідження вчених із Геномного інституту у Пекіні показало, що існує кореляція між віком здорового кишечника та нирками. Відкриття китайських дослідників проливає нове світло на розуміння процесів старіння в організмі людини.

Біологічний вік органів

Китайські дослідники з’ясували, що біологічний вік органів людини значною мірою відрізняється в тому самому тілі. Іншими словами, органи старіють із різною швидкістю. Це означає, що концепція біологічного віку, яка відрізняється від паспортного віку, багато в чому спирається на хибні передумови. Досі вважалося, що стрес, рівень спортивної підготовки та інші чинники можуть або уповільнити, або прискорити біологічне старіння.

Дослідження і його результати

Дослідження охопило інформацію з більш ніж 4 000 осіб віком від 20 до 45 років. Кожен доброволець здавав аналізи крові, стулу, проходив через особисті огляди та оцінку стану шкірних покривів. За допомогою зібраної інформації дослідники визначили очікуваний вік для нирок, серця, печінки, статевих гормонів, шкіри та кишечника.

Вчені застосовували біомаркери з крові та стулу для оцінки стану органів. Найзначніша кореляція була виявлена між статевими гормонами та віком нирок. Також ці гормони корелювали з імунною системою. До інших помітних кореляцій відносять здоров’я нирок та імунної системи.

Значення відкриття

Різні швидкості старіння органів

Відкриття показує, що вік людини не є єдиним показником загального стану тіла. Частини тіла необхідно характеризувати окремо, що допоможе у розробці індивідуальних підходів до здоров’я та лікування. Наприклад, старіння нирок може бути пов’язане з імунною системою та статевими гормонами, що вимагає особливого підходу до діагностики та лікування цих органів.

Отримані результати можуть вплинути на розробку нових методів діагностики та лікування, які враховуватимуть різницю у швидкості старіння органів. Це також може призвести до створення індивідуальних програм здоров’я, спрямованих на підтримку молодості та функціональності окремих органів.