Субота, 18 Травня

Дослідники з університету Джорджа Мейсона виявили, як зображення можуть впливати на сприйняття часу людиною. Вони встановили, що деякі візуальні стимули можуть здаватися тривалішими або коротшими в залежності від їхнього контенту та емоційного впливу.

У рамках експерименту, в якому взяли участь 170 осіб, учасникам показували зображення фіксований період часу — одну секунду. Після перегляду вони мали вказати, як сприймали тривалість показу. Виявилося, що яскравіші та більші зображення здалися деяким учасникам тривалішими, на відміну від менш виразних кадрів.

Зокрема, зображення, які учасники вважали значущими, сприймалися як більш тривалі. Цей ефект був стабільним протягом усього експерименту, підкреслюючи, що значущі зображення можуть впливати на швидкість обробки інформації в зоровій системі людини.

В ході дослідження була використана штучна нейронна мережа, моделююча вентральну зорову систему, для аналізу як швидко різні зображення обробляються мозком. З’ясувалося, що більш запам’ятовувані зображення оброблялися швидше, що сприяло подовженню сприйняття часу.

Це дослідження підтверджує, що біологічний годинник людини може бути стабільним, однак сприйняття часу може змінюватися під впливом зовнішніх образів та вражень.

Раніше вчені заявили, що тропічні риби почали “захоплювати” Австралію.