П’ятниця, 5 Липня

Групою вчених із британського Університету Ессекса та австралійського Університету Аделаїди проведено незвичайне дослідження, що виявило, що необхідність орендувати житло за відсутності власної нерухомості викликає стрес і прискорює старіння організму.

Як повідомляє DailyMail, вчені вважають, що біологічне старіння спричинене погіршенням функціоналу клітин та тканин. Стрес здатний активувати цей руйнівний процес, навіть у відносно молодому віці.

До дослідження залучили 1420 добровольців. Завданням було виявити, чи пов’язаний стрес з приводу оренди житла з раннім старінням. Експерти включили в аналіз наступні фактори: тривалість та вартість оренди, тип житла та інші параметри.

Також було зібрано дані про стан здоров’я орендарів. Зокрема вчені проаналізували зразки крові для розуміння особливостей метилювання ДНК. Відомо, що збої в цьому процесі сприяють передчасному старінню та викликають низку хронічних захворювань.

Дослідження достовірно виявило, що негативні зміни в метилюванні ДНК, що корелюються з передчасним старінням, частіше зустрічаються у тих, хто орендує житло.

Особливо ризикують орендарі в місцевостях із несприятливою екологією та ті, які мають заборгованості з оплати житла. Зазначається, що цей фактор може стати сильнішим прискорювачем старіння, ніж куріння.