Якщо ви шукаєте натхнення для костюму на Хелловін, то новий вид химер, відомий як “акула-привид” або “риба-привид”, може стати чудовим варіантом. Вчені виявили цей вид, названий Harriotta avia, біля узбережжя Австралії та Нової Зеландії.

Відкриття нового виду

Раніше вважалося, що H. avia є лише варіантом іншого виду, Harriotta raleighana, який зустрічається по всьому світу. Однак, завдяки генетичному аналізу та детальному вивченню морфології, дослідники змогли визначити H. avia як окремий вид.

Останні новини: Науковці розкрили секрет довголіття гренландської акули

Ця “акула-привид” має унікальний вигляд з витягнутою, вузькою мордою, довгим струнким тілом, великими очима та широкими грудними плавниками. Її забарвлення описано як “чудовий шоколадно-коричневий колір”.

Ця “акула-привид” має унікальний вигляд з витягнутою, вузькою мордою, довгим струнким тілом, великими очима та широкими грудними плавниками. Авторство зображення: NIWA( CC BY-NC-ND 4.0)

Перегляд класифікації

Відкриття H. avia, яка живе виключно у водах Австралії та Нової Зеландії, змушує вчених переглянути свої уявлення про інші види роду Harriotta. Можливо, існують й інші невідомі види цих риб, які чекають на своє відкриття.

Вивчення глибин океану

Акули-привиди мешкають на великих глибинах, до 2600 метрів, що ускладнює їх вивчення. Проте, такі відкриття, як H. avia, підкреслюють важливість дослідження глибоководних екосистем та їх унікального біорізноманіття.

Не зовсім акула

Незважаючи на свою назву, акули-привиди не є справжніми акулами. Вони належать до окремої групи хрящових риб – химер, які відокремилися від акул близько 400 мільйонів років тому.

Відкриття нового виду акули-привида Harriotta avia є важливим кроком у розумінні біорізноманіття океану. Воно також нагадує нам про те, як багато ще невідомого приховують глибини океану та як важливо продовжувати їх дослідження.

Не пропустіть: Британський дайвер зустрівся з доісторичною акулою (ВІДЕО)