Неділя, 19 Травня

Після нещодавнього відкриття скам’янілостей в Аргентині, дослідники представили реконструкцію Bustingorrytitan shiva, величезного динозавра, названого на честь індуїстського бога Шиви.

Знахідка стала можливою завдяки дослідженням вчених, які змогли зібрати важливі дані про це створіння. За даними, опублікованими у журналі Acta Palaeontologica Polonica 18 грудня 2023 року, B. shiva мав довжину близько 29 метрів і вагу приблизно 74 тонни, що робить його одним з найважчих завроподів, коли-небудь виявлених.

Реконструкція художника трьох титанозаврів Bustingorrytitan shiva.
Автор зображення: Grabriel Diaz Yantén/Paleogdy

Цей вид, який мешкав на території сучасної Аргентини, відомий своєю унікальною будовою і розмірами. Останки виявив фермер на ім’я Мануель Бастінгоррі на своїй землі в провінції Неукен у 2000 році, а подальші розкопки велись у 2001 році під керівництвом палеонтолога Марії Едіт Сімон.

Це дослідження допомагає глибше зрозуміти еволюцію великих титанозаврів і їхнє місце у давньому світі динозаврів. Художня реконструкція B. shiva дозволяє нам побачити, як міг виглядати цей динозавр, додаючи візуальне уявлення до зібраних фактів.

Раніше ми повідомляли, що у японців знайшли стародавнього предка, про якого ніхто не знав.